[bcn-pm] Reunió de juliol

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dij jul 16 01:05:06 PDT 2015

El Dijous 16 Juliol 2015, a les 09:05:46, Marc Egea i Sala va escriure:
> Tenim algun pla per aquest mes? Algú té algun tema preparat?

Jo seré per Sòria i millor no preparo res

> Si no és així, us interessa tornar a fer una reunió d'estiu a la platja?

Si ho feu vull piulades amb foto per tenir enveja :)

> Tampoc no sé qui està de vacances i no podrà venir..

Aprofito per preguntar si aquest també a anat a spam :(

Salut i use ACME,
--
jluis