[bcn-pm] Reunió 26 de febrer

Alex Muntada alexm a caliu.cat
diu feb 22 22:54:15 PST 2015

Daniel Ribes:

> Jo fa temps que estic en aquesta llista pero encara no he tingut ocasió
de poder venir a cap reunió ... i m'agradaria, malgrat que tinc el Perl una
mica oxidat.

Perl és el que ens uneix però el grup està interessat en qualsevol tema
tècnic. Evidentment parlem molt de Perl, però ni sempre.

> Quin és l'horari habitual de les reunions?

El darrer dijous de mes a les 19h.

> De temes, si algú controla Vagrant, Docker, o algún PaaS que suporti Perl
com Stackato o dotCloud i en vol parlar, podria ser interessant. És un
suggeriment

El tema dels PaaS és força interessant. Jo fa temps vaig provar una mica
dotCloud i després OpenShift, però molt poca cosa: algun tutorial de com
posar en marxa Dancer, crec.

Algú hi té una mica més d'experiència?

Salut i gràcies pel suggeriment,
Alex