[bcn-pm] Reunió 26 de febrer

Daniel Ribes daniel a danielribes.com
diu feb 22 14:14:15 PST 2015

Jo fa temps que estic en aquesta llista pero encara no he tingut ocasió
de poder venir a cap reunió ... i m'agradaria, malgrat que tinc el Perl
una mica oxidat.

Quin és l'horari habitual de les reunions?

De temes, si algú controla Vagrant, Docker, o algún PaaS que suporti
Perl com Stackato o dotCloud i en vol parlar, podria ser interessant. És
un suggeriment

Daniel.

El 22/02/2015 a les 22:51, Alex Muntada ha escrit: