[bcn-pm] Reunió 26 de febrer

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dic feb 18 05:27:52 PST 2015

Marc Egea i Sala:

> Algú ha avançat en aquest tema?

En aquest tema no, però tot just avui m'he assabentat d'això altre:

«La publicació de la Llei sobre l’Impost de Societats confirma que
totes les entitats, sense excepció, hauran de presentar l’impost i,
per tant, portar una comptabilitat de partida doble.»

http://xarxanet.org/economic/noticies/aprovada-la-reforma-fiscal-referent-limpost-de-societats

> Tenim opcions reals de parlar d'això o ens ho replantegem?

Cada vegada em fa més mandra tot plegat, sincerament. Si ara hem de
declarar per les activitats que farem i tota la pesca, gairebé
prefereixo fer-les totes gratuïtes i que si algú vol sponsoritzar ens
faci ofertes concretes i finalistes, sense crear cap associació.

Si mai organitzem una YAPC ja veurem com canalitzem el finançament i,
en tot cas, es pot crear una associació en aquella ocasió. Ara bé, si
hi ha algú que tingui molt d'interès en crear una associació ara i vol
dedicar-hi el temps necessari, no m'hi negaré pas.

Així doncs, jo dedicaria poca estona (30 minuts màxim) a parlar del
tema de l'associació i buscaria algun altre tema tècnic que ens
engresqui més. Algú s'ofereix a presentar alguna cosa?

Salut,
Alex