[bcn-pm] reunió mensual el dijous 26 de novembre

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
div des 25 23:19:44 PST 2015

> A nosaltres ens aniria millor si és el 29 o 30.
> Estaràs per aquí encara? I a la resta, teniu algun
> inconvenient en fer la reunió el 29, per exemple?
>
> Salut,
> Alex

Disculpa, ara he caigut en que no havia contestat aquest missatge (però si
el doodle). És una pena, però a mi el 29 i el 30 no em van bé :(

De totes maneres, estic passant un procés gripal (o algo semblant, en tot
cas) i no puc assegurar la meva presència el 28 tampoc. Per tant, no
m'agradaria ser qui condicionés el dia per si finalment encara no m'he
recuperat.

Veig que en pplu s'ha ofert a fer una xerrada i tot, quin luxe de reunió de
nadal :)

Bones festes a tots!

Marc.
Un document HTML ha estat eliminat...