[bcn-pm] reunió mensual el dijous 26 de novembre

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dic des 23 00:14:50 PST 2015

Bon dia,

El Dimarts 22 Desembre 2015, a les 19:06:43, Alex Muntada va escriure:
> Marc Egea i Sala:

> A nosaltres ens aniria millor si és el 29 o 30.
> Estaràs per aquí encara? I a la resta, teniu algun
> inconvenient en fer la reunió el 29, per exemple?

Alex air vaig preguntar a la cerveceria Mastró  (http://maestrobcn.com/ la nova que hi ha a
Rambla Catalunya) si podiem fer la reunió el 28  brindar  amb el vi
de la YAPC-EU,  diuen que cap problema si avisem (tinc el seu telefon).

¿Quin dia http://doodle.com/poll/b9qmtcugsixmmefc ?

--
2 to 6