[bcn-pm] reunió mensual el dijous 26 de novembre

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dll des 21 12:35:09 PST 2015

El dia 26 de novembre de 2015, 9:12, Jose Luis Perez Diez <
jluis a escomposlinux.org> ha escrit:

> El Dimecres 25 Novembre 2015, a les 15:40:00, Marc Egea i Sala va escriure:

> Quins dies seràs a Barcelona?

> Suposo que serà publicat el dia 25 (Christmas) com que dubto que vulguem
> fer la reunió en aquest dia que os sembla fer-la el dia 28 dilluns >;?

És força probable que sigui per Barcelona 26/27/28.. creieu que algun
d'aquests us pot anar bé per fer la reunió de desembre?
Un document HTML ha estat eliminat...