[bcn-pm] Debat sobre els objectius del workshop de Perl

Daniel Ribes daniel a danielribes.com
dij ago 27 07:11:52 PDT 2015

Hola, la meva petita aportació:
Per atraure més gent a la comunitat i sobretot estudiants, penso que
tres punts interessants serien:
- Exposar casos reals d'ús de Perl, en entorns, companyies, o productes.
- Coses que en Perl molen més o son més àgils
- Barreja de Perl amb altres tecnologies.

Malauradament en el meu cas només puc opinar, tinc Perl massa oxidat com
per fer aportacions en aquest punts, però penso que poden ser interessants.

Per altre banda tinc difícil assistir a la reunió d'avui i les properes,
però m'agradaria col·laborar en l'organització del WorkShop en la mesura
que fos possible. Per exemple, si no hi ha ningú concret que
s'encarregui, a nivell disseny gràfic (fer cartells, stickers, etc.) ja
que a banda de la meva "vida" com desenvolupador tinc un passat en el
món del disseny gràfic i si puc ser d'ajuda en aquest tema podeu comptar
amb mi. També si cal ajuda en la web o en difondre el tema a les xarxes
socials.

Ja direu,

Que vagi bé la reunió d'avui.

Salutacions!

Daniel.

El 23/08/2015 a les 21:17, Alex Muntada ha escrit: