[bcn-pm] reunió del proper dijous 27 d'agost

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
diu ago 23 01:38:15 PDT 2015

A mi el format em sembla fantàstic. No tinc cap proposta pel lloc i a més
no estic segur de poder arribar a l'hora (vindré quan pugui).

M'agradaria afegir un punt de debat a la reunió (20 minuts màxim) per fer
un cop d'ull a l'schedule de la YAPC i veure si amb l'ajuda de tots el
podem rematar.

Salut,

Marc

El dia 22 d’agost de 2015, 19:49, Alex Muntada <alexm a caliu.cat> ha escrit: