[bcn-pm] Call for collaboration

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dim abr 14 01:22:31 PDT 2015

Bones,

A vegades n'hem parlat, i sembla que hi ha gent interessada en dur a terme
algun projecte on col·labori diferent gent dins el grup. Generalment
parlavem de coses que revertíssin en la comunitat però crec que és
interessant per qualsevol tipus de tasca. En tot cas, estic a punt de
començar un petit projecte i m'agradaria saber si algú més hi està
interessat per fer-lo conjuntament.

Com sabeu, vaig fer alguns intents de resoldre el joc 2048 amb Perl. Vist
això, en JJ Merelo em va passar un enllaç a una competició d'agents que hi
juguin (
http://www.cs.put.poznan.pl/wjaskowski/game-2048-competition-gecco-2015).

Em va frenar el fet que l'agent presentat ha de córrer sobre la JVM fins
que vaig pensar que és una gran oportunitat per començar a fer servir Perl6
i veure com es comporta.

Tinc intenció de fer un intent per aquesta competició i m'agradaria saber
si algú més hi està interessat per poder-ne parlar abans de començar. Tots
els nivells de coneixement i implicació son benvinguts :)

El que jo pretenc amb aquest projecte és:

   - Posar les mans sobre Perl6. Amb un objectiu real m'és més senzill
   aprendre un nou llenguatge.
   - Treballar una mica amb algorismes evolutis, un tema del que gairebé no
   en sé res.
   - Si és possible, treure'n alguna xerrada pel grup o la YAPC.
   - Evidentment, trobar l'algorisme definitiu per jugar a 2048 i tancar el
   cercle d'una vegada.

Salut!

Marc.
Un document HTML ha estat eliminat...