[bcn-pm] Reunió dijous 30

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dis abr 11 06:10:10 PDT 2015

Marc Egea i Sala:

> Ja som a mitjans de mes i no tenim cap pla per la reunió d'aquest mes. Algú
> s'anima a fer alguna presentació? tenim material per veure el tema
> d'openshift o similars?

El meu contacte de Red Hat diu que li interessa el tema de fer un
taller o hackathon de 2h sobre openshift. Intento concretar els
detalls de com seria i què ens caldria per fer-lo. Crec que ho vaig
comentar a l'IRC fa alguns dies però no me n'havia recordat més, ho
sento.

> PS: Noteu que per una vegada no m'he equivocat de dia en un mes amb 5
> dijous!

El que acabo de comprovar és que és el dijous just abans del pont de
l'1 de maig i potser això suposarà un problema. Ho confirmo amb el meu
contacte.

Salut i gràcies pel recordatori,
Alex