[bcn-pm] Barcelona Perl "Asado" 2014 ;P

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dic nov 12 08:40:02 PST 2014

El Wednesday 12 November 2014 14:54:13 Francesc Guasch va escriure:

> per mi millor també, ho intentem la primera quinzena de
> desembre ?

He refet el doodle http://doodle.com/bpfmtmma44irs9cf

He ficat tots el dies dels caps de setmana del 15N a 21D que podem fer servir el Hort, he canviat
el 22N per el 23N  (el 22 es fa la NoSQL i tinc l'entrada) i no he ficat el 6D i 7D per que soc fora.

Si el 23N ens va ve a tots jo creq que es la millor data.

Espero que esta vegada sigui la  definitiva.

--
jluis