[bcn-pm] manipular un fitxer canviant xifres negatives per un zero

Agud Pique, Enric eagud.q a tv3.cat
dll mar 17 06:23:36 PDT 2014

Este ultimo codigo me resulta mucho mas simple, gracias

Enviat des del meu iPhone

El 17/03/2014, a les 14:16, "Jose Luis Perez Diez" <jluis a escomposlinux.org> va escriure: