[bcn-pm] Reunió de juliol

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dic jul 23 05:54:33 PDT 2014

Joder...cada any igual... quin drama no saber fer servir el calendari :(

A mi tant me fa un dia com l'altre, podem fer-ho demà o fer-ho el dia que
toca, el 31. Què voleu fer?

El dia 23 juliol de 2014 14:47, Alba Ferrer <alba a caliu.cat> ha escrit: