[bcn-pm] Reunió de juliol

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dic jul 16 22:28:06 PDT 2014

On 07/16/14 16:13, Alex Muntada wrote:

> No recordo amb qui ho vam comentar, potser a Granada, de fer una
> reunió social a prop del mar. Què us sembla? Algú s'anima a fer una
> proposta més concreta? Jo desconec les platges de Barcelona i encara
> acabarem fent birres a l'hotel Vela ;-)
>
> D'altra banda, confirmo que vam dir de provar a fer reunions a les 19h
> a partir d'ara.
>
> Salut,
> Alex

Crec que fins i tot ho vam votar! (no van ser unes eleccions justes,
però recordo aixecar la ma).

Jo veig dues grans opcions:
* Tovalloles i nevereta, playero total.
* Buscar un local que on no haguem de demanar una hipoteca per una cervesa.

Ara mateix em decanto per la primera, tot i que hauriem de fer l'esforç
de vigilar amb els portàtils. Si voleu buscar algun local baixaré a
mirar què hi ha que estigui bé.

Salut,

Marc.
Un document HTML ha estat eliminat...