[bcn-pm] Software Craftsmanship Barcelona 2013

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dis set 14 13:35:13 PDT 2013

Hola mongers, en Manuel Rivero em va demanar fa uns dies que us fes
arribar aquesta informació sobre l'esdeveniment de Software
Craftsmanship Barcelona, que es durà a terme els dies 28 i 29 de
setembre:

«Aún estamos concretando muchas de las actividades, por lo que el
idescale está bastante vacío, pero, en los próximos días saldrán
nuevas charlas. Además de las charlas, habrá muchas actividades
prácticas, sobre todo, varios coding dojos tocando muchas katas
diferentes tanto de refactoring como de TDD.»

http://softwarecraftsmanshipbarcelona.org/

Aquell cap de setmana jo no seré a Barcelona però potser algú de la
comunitat de Perl vol animar-se a participar-hi. Potser algú vol fer
una xerrada de com va anar el curs de Perl avançat que vam fer
mitjançant TDD. En Manuel hi va assistir com alumne, així que segur
que li agradarà la proposta.

Salut,
Alex

--