[bcn-pm] RS: RS: RS: RS: RS: Consulta sobre parsejar

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dis nov 30 01:20:08 PST 2013

Agud Pique, Enric:

> he de canviar de paquet, es pot fer amb  HTML::TableExtract?

HTML::TableExtract només funciona amb taules. Per als div pots
utilitzar les dues propostes que et va fer en Javier i obtenir
els valors amb selectors CSS.

Tot plegat em fa pensar que tota aquesta informació hauria de
publicar-se en formats més amigables per als programadors i
per als meteoròlegs (estic parlant d'opendata). Enric, saps
si hi ha cap projecte per impulsar opendata en aquest sentit?
A la llista tenim bons coneixedors del tema i crec que seria
un repte interessant aconseguir-ho, no creus?

Salut,
Alex