[bcn-pm] Post-xerrada

Marc Egea Sala marc.egea.sala a gmail.com
dll jul 29 16:13:40 PDT 2013

Hola,

Com a "complement" a la xerrada de dijous passat, avui he canviat el codi
amb algunes de les coses que vam comentar:

   - Ús de Moose en comptes de classes creades manualment.
   - He tret el submòdul git per instal·lar Mojolicious, ara s'executa de
   manera "normal".
   - El dispatcher d'accions ja no fa servir el given/when si no que
   intenta accedir a un mètode construint-ne el nom des d'una variable.
   - He fet canvis en el pas de variables quan es passaven arrays o hashs,
   ara sempre es passen referències.
   - M'he quedat amb ganes de fer servir Storable, però m'ho haig de pensar
   més.

Moltes gràcies a tots per les observacions :)
Si us interessa, podeu trobar el codi a http://github.com/meis/ws-mud

Salut!

Marc.
Un document HTML ha estat eliminat...