[bcn-pm] Lloc per les reunions

self a miquelruiz.net self a miquelruiz.net
dll jul 22 14:46:39 PDT 2013

On Tue, Jul 16, 2013 at 09:03:53AM +0200, Alex Muntada wrote:
> Sempre he pensat que hauríem de tenir llocs diferents per a les
> xerrades tècniques i per les socials. O sigui que per part meva,
> endavant!

Bones!

Tal com es va comentar la setmana passada, i si no hi ha cap veu en contra,
farem la reunió d'aquesta setmana a les oficines de CAPSiDE.

L'adreça és Plaça Catalunya 1, pis 3 porta D. Es l'edifici del Triangle i
s'entra desde la mateixa plaça.

Per anar bé, que tothom que vulgui m'envii un correu amb el seu nom per tal que
el deixin passar. Si algú vé a última hora no passa res, que façi un truc quan
arribi i el baixem a buscar.

Miquel Ruiz