[bcn-pm] Reunió 25 de JULIOL

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dis jul 13 03:06:16 PDT 2013

Joder, sempre la lio amb la data...

Crec que podriem fer un mix de les dues propostes. Per una banda, el codi
ja està publicat (https://github.com/meis/ws-mud), o sigui que qui hi
vulgui xafardejar pot fer-ho.
D'altre banda, el codi és molt petit i crec que la gràcia de la xerrada és
comentar les decisions que s'han pres i què se n'aprèn, sobretot tenint en
compte que va ser el meu primer contacte amb aquestes tecnologies.

Per mi no hi ha cap problema si quedem més d'hora (18:30?), però no sé si a
tothom li aniria bé.

Com ho veieu?

El 12 de juliol de 2013 18.30, Alex Muntada <alexm a alexm.org> ha escrit:

Un document HTML ha estat eliminat...