[bcn-pm] Reunió 25 de juny

Alex Muntada alexm a alexm.org
div jul 12 09:30:07 PDT 2013

Marc Egea i Sala:

> Tocaria especialment el tema dels websockets sobre
> mojolicious però també alguna altre cosa com backbone.js.

Genial, estic verd en tots dos camps :-)

> es tracta d'una aplicació multiusuari, o sigui que si podeu
> portar portàils la provarem.

Fet.

> D'altre banda, és gairebé el meu primer codi en Perl i no la he
> revisat. La meva intenció és que bona part del temps parlem
> de com es podria millorar i potser que fins i tot implementem
> algun canvi.

Em sembla collonut.

Però em sorgeix un dubte important: potser si quedem a les 20h és una
mica just perquè ens expliquis el projecte i a sobre fem millores.
Així que us proposo algunes fórmules diferents:

1) publiques el codi a github i anem fent pull-requests amb
   les propostes de millora fins el dia abans de la reunió i el dia
   de la reunió comentem les propostes i decideixes les que
   t'agraden o no (la gràcia és que podem anar comentant la
   jugada des del moment que ho publiquis) després de fer una
   presentació del projecte.

2) no publiques el codi i quedem el mateix dia un parell o tres
   d'hores abans de la reunió per parlar de les propostes de
   canvi possibles i fer-ne debat després durant la reunió.

Algú té alguna contra-proposta més?

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>