[bcn-pm] Reunió 25 de juny

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
div jul 12 05:43:27 PDT 2013

Hola a tothom,

Si ningú no proposa res més interessant per la reunió d'aquest mes jo
podria preparar una xerrada explicant un petit projecte que em va servir
d'"entrevista de feina". Tocaria especialment el tema dels websockets sobre
mojolicious però també alguna altre cosa com backbone.js.

Si hi us interessa, us demanaré també la vostra col·laboració de dues
maneres:

   - Per una banda, es tracta d'una aplicació multiusuari, o sigui que si
   podeu portar portàils la provarem.
   - D'altre banda, és gairebé el meu primer codi en Perl i no la he
   revisat. La meva intenció és que bona part del temps parlem de com es
   podria millorar i potser que fins i tot implementem algun canvi.

Com ho veieu?
Salut i ventiladors.

Marc Egea i Sala
Un document HTML ha estat eliminat...