[bcn-pm] Reescriptura de Acpi::Battery

mimosinnet mimosinnet a gmail.com
div gen 18 05:01:26 PST 2013

Perlmongers,

La setmana passada vaig provar de fer servir el mòdul Acpi::Battery:

https://metacpan.org/module/Acpi::Battery

i vaig descubrir que feia servir la informació d'un directori que no es
fa servir actualment (/proc/acpi/battery/).

Després de veure el codi del mòdul vaig pensar, il·lús de mi, que era un
mòdul prou senzill com per "reescriure'l" com a exercici per aprendre
Perl i, en particular, Moose. El resultat és el següent:

https://github.com/mimosinnet/Acpi_Battery

La meva pregunta: És adequat fer servir Moose, o seria més convenient, en
un mòdul "tan senzill" fer servir una alternativa menys costosa en
temes de dependències i temps d'execució?

Mil gràcies!

P.S.: La meva única formació en programació ha estat el curs de
"Perl Avançat" que vareu impartir l'any passat", i aquest és el meu
primer mòdul. Si hi feu una ullada i em dirigiu cap les lectures que
hauria de fer ho agrairia.

--
Mimosinnet
Linux User: #463211

Ningún Lugar
Activisme Cultural per a la Transformació Social
http://generatech.org/ningunlugar

Fractalitats en Investigació Crítica
Investigació Crítica per a la Transformació Social
http://psicologiasocial.uab.es/fic

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature