[bcn-pm] En un objecte, fer servir el varlor d'un atribut per crear dinàmicament els altres atributs

Alex Muntada alexm a alexm.org
dis gen 12 06:30:39 PST 2013

Pots definir la propietat lazy en 1 atribut i no es crearà fins que sigui
necessari.

Serveix per als atributs derivats com els que vils definir.
 El 12/01/2013 11:53, "mimosinnet" <mimosinnet a gmail.com> va escriure: