[bcn-pm] Txor Queden 6 dies per la reunio :)

mimosinnet mimosinnet a gmail.com
diu feb 3 16:11:37 PST 2013

Aquest dijous passat vam disfrutar de la presentació del "Nagios
Appliance", amb el CD amb l'aplicació de regal! Gens malament per la
meva primera visita a la reunió mensual dels Perl Mongers!

Per cert, quan estava revisant eines per monitoritzar servidors em vaig
trobar amb el Zabbix, molt complert. No sé què us sembla a vosaltres.

Aprofito per comentar-vos que ja tinc el meu primer mòdul a CPAN (molt
simple, però per alguna cosa es comença!):
https://metacpan.org/module/Acpi::Class

El dimarts, 29 de gener del 2013 a les 16:24, Alex Muntada va escriure:

> Mentrestant, si algú vol opinar sobre quina alternativa li sembla
> millor, suggerir-ne d'altres o implementar-ne una de nova en Perl, ho
> pot fer ;-)

Ja sabem que "en casa de herrero...", però tenir un sistema
d'organització dels esdeveniments mensuals dels PerlMongers escrit en
Perl seria el que toca! ;-)

Per que se'ns passi la vergonya, us poso el link al també incipient web
que permet veure imatges escrit amb mojolicious...

https://github.com/mimosinnet/Mojolicious-Bucaramanga

i aquí el resultat final:

http://bucaramanga.ningunlugar.org/

A reveure!

--
Mimosinnet
Linux User: #463211

Ningún Lugar
Activisme Cultural per a la Transformació Social
http://generatech.org/ningunlugar

Fractalitats en Investigació Crítica
Investigació Crítica per a la Transformació Social
http://psicologiasocial.uab.es/fic

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature