[bcn-pm] RS: salutacions i consulta

Agud Pique, Enric eagud.q a tv3.cat
dic ago 21 13:12:07 PDT 2013

Hola bona nit Marc, Francesc i resta de Perl Mongers,

faig servir a la feina scripts de perl per llençar simulacions de models numèrics, i també per baixar-me fitxers grib, imatges d'internet, i per llegir, modificar, fitxers plans, entre altres coses...he après una mica a base de preguntar, mirar per internet,..., però encara tinc moltes mancances,...

La meva consulta:

La web http://aviationweather.gov/adds/metars/ permet baixar dades meteorològiques d'aeroports. Cada aeroport te un a codi, per exemple, Barcelona es LEBL i Girona, LEGE.

Per baixar les dades, s'introduiexen els codis dels aeroports en la casella en blanc...per exemple LEBL LEGE, i  després del SUBMIT, les dades que surten son les següents,...amb una capçalera que no interessa...aquesta és la informació en format metar que després els meteos interpretem.

LEBL 212000Z 21005KT 170V230 9999 SCT030 26/20 Q1018 NOSIG
LEGE 212000Z VRB02KT CAVOK 22/17 Q1018

Jo el que vull es automatitzar aquesta consulta i guarda cada metar en una linea dins un fitxer pla, ja sigui dat o csv. Ho tinc fet en php, però voldria saber si tambe es pot fer amb perl? se baixar fitxers, o imatges, però no sé fer consultes i baixar després les dades...

Bé, espero explicar-me, de vegades costa...

Bona nit i gràcies per llegir el mail

Salutacions
-----Missatge original-----
De: Barcelona-pm en nom de Marc Egea i Sala
Enviat el: dl. 19/08/2013 12:48
Per a: Barcelona Perl Mongers
Tema: Re: [bcn-pm] salutacions i consulta

Enric:

Endavant amb els dubtes, a viam què en podem treure...

D'altra banda, tinc molta curiositat per saber exactament quin tipus de
feines fas anar amb Perl. En podries fer cinc cèntims?

Gràcies!

Marc.

El dia 19 d'agost de 2013 11.39, Francesc Guasch
<frankie a telecos.upc.edu>ha escrit: