[bcn-pm] Workshop de Raspberry Pi

Pedro pederindi a gmail.com
dim abr 30 06:52:06 PDT 2013

2013/4/30 Xavi Drudis Ferran <xdrudis a tinet.cat>:

> També n'he vist anunciades a Onda Radio (Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes,
> prop d'Universitat) 35 + IVA model B.
>
> La meva excusa per no tenir-ne és que tinc entès que necessiten programari privatiu per arrencar.
> Sembla ser que la GPU executa alguna cosa privativa per arrencar la CPU ARM.
> No sé si algú ha aconseguit substituir-ho per codi lliure, no que jo sàpiga.

Ben cert,

hi ha un altre model tipus RPi que se'n diu Hackberry:

https://www.miniand.com/products/Hackberry%20A10%20Developer%20Board

una mica més car, que té GPU de Mali Graphics, i s'ha fet bona
enginyeria inversa opensource:

http://limadriver.org/

de totes formes, és una placa barata, si no la fas servir com a
mediacenter, si no com a datacenter (owncloud), miniservidor, lloc on
desar còpies de seguretat, no estàs utilitzant el GPU