[bcn-pm] Workshop de Raspberry Pi

Pedro pederindi a gmail.com
dim abr 30 03:19:45 PDT 2013

Jo he vist que les RPi ja estan en Informatica Life (des que van
treure restricció 1rpi - 1 persona), botiga normaleta a prop de casa,
per 37€, +2€ que preu original (transport) (+iva, clar)
o sigui que ja no hi ha excusa de què estan encarregades i no arriben :P

jo sí que tinc, i estaria interessat en venir si m'agafa bé
ja diràs quin divendres!