[bcn-pm] Proposta de l'Ajuntament: Barcelona The Lab

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dis set 15 00:27:37 PDT 2012

M'ho va dir ella, pero em penso que no s'entera massa. Vull dir, igual
son programadors de Groovy i ella va entendre Ruby :)
Li demanare els noms i et preguntare si saps qui son. Potser
son de l'altre "equip"... :-)))

El que passa es que dimarts no hi podre anar, aixi que ja t'ho dire
mes endavant.

Salut!

Jordi

PS: Heu provat de fer que un frances digui "Groovy on Grails"? Es divertit...
:-))