[bcn-pm] Proposta de l'Ajuntament: Barcelona The Lab

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dic set 12 06:28:48 PDT 2012

Hola a tots,

Pels interessats, la reunio del tema de Barcelona The Lab sera el
18 de setembre a les 16.00h a Fabra i Coats (Sant Andreu).

Els que volgueu venir, pogueu o no, digueu-m'ho, que aixi informare
al "alto mando" de la vostre eventual participacio. Els que vingueu,
digueu-m'ho tambe, que ho comunicaria a l'esmentat "alto mando".

Salut!

Jordi