[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij oct 11 02:10:09 PDT 2012

+ Jordi "Txor" Casas Ríos:

> Jo crec que els desenvolupadors del appliance hauríem de poder presentar
> enquestes a tots els de la organització,

Crec que és millor que vosaltres us poseu d'acord i trieu el que
creieu que s'ajusta més. Si la cosa funciona, perfecte i sinó ja ho
millorarem. La gent de l'organització ja està en aquesta llista, si
volen fer comentaris ja els faran.

En qualsevol cas, el trello permet que els membres del tauler votin les targes.

> per exemple editors preferits i

No estava clar ja això? Vim, Emacs i un altre de visual i amigable és suficient.

> molt més important mòduls de perl.

Això us ho direm quan tanquem el temari, no patiu.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>