[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dij oct 11 01:41:27 PDT 2012

Jo crec que els desenvolupadors del appliance hauríem de poder presentar
enquestes a tots els de la organització, per exemple editors preferits i
molt més important mòduls de perl.

Com es podria fer? EL trello ho permet?