[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 10 10:51:47 PDT 2012

+ Manuel Trujillo (TooManySecrets):

> Personalment penso que millor amb un window manager lleuger i senzill
> (tal i com explico a l'últim e-mail). De totes formes crec que no es
> decissió meva, así que de moment crec que millor esperar-se i a que
> ens diguin que volen ¿no?

Als requisits no he posat cap escriptori concret perquè crec que la
decisió l'heu de consensuar els que feu la imatge. Penseu què és
millor per als alumnes i per als profes i poseu-vos d'acord, sense que
la tria us suposi molta més feina, és clar.

Si teniu dubtes sobre els requisits, podeu preguntar ;-)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>