[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Manuel Trujillo (TooManySecrets) toomany a toomany.net
dic oct 10 06:49:51 PDT 2012

2012/10/10 Jordi "Txor" Casas Ríos <txorlings a gmail.com>:
> Llavors huarem de precindir d'un sistema lleuger, posem el Gnome tradicional
> (el més amigable que té Linux) i el tunejem per que tingui tot el necessària
> distància màxima 2 clics. Crec que assolir aquest objectiu no serà difícil
> (Oi Manuel?). Deixeu-nos fer i us presentarem una primera versió xuli...

xDDDD ¿Vim vs Emacs? xDDDD

Personalment penso que millor amb un window manager lleuger i senzill
(tal i com explico a l'últim e-mail). De totes formes crec que no es
decissió meva, así que de moment crec que millor esperar-se i a que
ens diguin que volen ¿no?

Have a nice day  ;-)
TooManySecrets

/"\   ASCII Ribbon Campaign  | FreeBSD Since 4.1
\ / - NO HTML/RTF in e-mail  | GNU/Linux Since 1993.
 X  - NO Word docs in e-mail | OpenBSD User
/ \  - http://www.toomany.net | http://twitter.com/toomanysecrets