[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 10 05:03:00 PDT 2012

+ Jordi "Txor" Casas Ríos:

> Estic aplicant els canvis que estem dient... En breu envío una versió amb lo
> teu (m'ho he mirat) i lo meu... De totes formes, quan ho tinguem més calr
> podríem treballar via trello? Per no pol·lucionar aquesta llita...

T'he convidat al tauler del curs i a l'organització de Barcelona.pm al trello.

També he creat el canal #cursperl a irc.perl.org, podem usar-lo per
parlar del curs de forma més immediata. Tothom hi està convidat a
participar, encara que sigui només per opinar.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>