[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dim oct 9 09:02:13 PDT 2012

Hola,

Per ara he fet això (
http://txor.org:81/Perl_Development_Appliance.i686-0.0.3.vmx.tar.gz), si no
us va el link, insistiu, hi ha port knocking xD

Pesa 263 MiB comprimit, 700 i pico descomprimit. No té escriptori però té
cpan, DBI, Moose... Tampoc té el Padre aquest.

No costaria gens fer versions amb Gnome, KDE, IceWM, i afegir-hi qualsevol
paquet (que tingi RPM).

M'estic pensant de fer de profe de coses bàsiques del llenguatge però em
sembla que aniré molt apretat aquests mesos...

Salutacions!