[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dim oct 9 00:08:04 PDT 2012

El Monday 08 October 2012 17:07:46 Alba Ferrer va escriure:
> Bones,
>
> Haurem de començar ja a pensar el temari i la construcció de l'entorn per
> als
> alumnes, que ens queda un mes. Qui més s'anima a participar? ;-)

Jo estic probant fer una maquina virtual amb (com pla B):
 bodhi linux
    http://www.bodhilinux.com/ # (EFL + ubutntu lts)
 DWIM perl distro
    http://dwimperl.com/linux.html
 Padre
    http://padre.perlide.org/

Jo calculo que vindra a ser una imatge de 1.5 GBi

Si tinc temps el que voldria fer es una debian live http://live.debian.net/
amb caracteristiques semlants ( fa mes de 2 anys que no he fet servir el projecte)

Un document HTML ha estat eliminat...