[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Alba Ferrer alba a caliu.cat
dll oct 8 08:07:46 PDT 2012

Bones,

> Estic al grup però no veig com enviar missatges. Veig només els antics.

Mira d'enviar un correu a barcelonapm-curs a googlegroups.com. En principi
tens permís per fer-ho sense problemes.

> Jo nomes he trobat el grup de 'anuncis de Barcelona.pm' ??¿¿ però no el
del Curs.

Carlos, hauries d'haver rebut una invitació al grup. Si no la tens, avisa'm
en mail
fóra de la llista i ho revisem.

Haurem de començar ja a pensar el temari i la construcció de l'entorn per
als
alumnes, que ens queda un mes. Qui més s'anima a participar? ;-)
Un document HTML ha estat eliminat...