[bcn-pm] la meva candidatura

Alex Muntada alexm a alexm.org
div oct 5 10:36:22 PDT 2012

Hola mongers, vull fer pública la meva intenció de presentar-me com a
candidat a líder del grup durant 1 any més.

Ja coneixeu quins són els meus plans pels propers dos anys: fer
diversos cursos, workshops i una YAPC el 2014. La meva intenció és fer
créixer la comunitat local de Perl i que amb l'ajuda tots plegats
contribuïm a fer-la encara més engrescadora i divertida alhora que
continuem aprenent més coses de Perl i de moltes d'altres temes.

Estic convençut que el futur ens prepara un munt de sorpreses i
maldecaps, però també sé del cert que la gent de Perl té alguna cosa
especial i que val la pena invertir-hi. Voleu acompanyar-me?
Ajudeu-nos amb els projectes que tenim en perspectiva per tal que
siguin un èxit.

Salut i Perl :)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>