[bcn-pm] timeout que no em mata el procés (+ pipes)

Arnau Bria listsarnau a gmail.com
dim mar 27 07:02:47 PDT 2012

On Tue, 27 Mar 2012 15:21:55 +0200
Alex Muntada wrote:

[...]
> Sense ànim de tancar la discussió sobre aquest tema (sempre m'ha
> agradat el tema d'IPC i és una cosa que s'oblida ràpid perquè no
> l'usem gaire sovint), potser t'interessarà saber que hi ha un mòdul
> que resol tots els problemes que has plantejat de cop (exec, pipes i
> timeouts): IPC::Run.
Segur que si l'hagués conegut abans l'hagués fet servir. De totes
formes, ja m'està bé haver comemçat així per tot el que he
llegit/provat/aprés...

> Jo l'uso sovint per evitar haver de barallar-me amb els detalls d'IPC
> i aconseguir que els programes siguin molt més entenedors i fàcils de
> mantenir. Si t'interessa una solució elegant i que funciona, ja la
> tens. Dit això, podem seguir parlant d'IPC ;-)

Per la versió 0.0.3 ;-)

> Salut!
Salut!
Arnau