[bcn-pm] timeout que no em mata el procés

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll mar 26 16:36:34 PDT 2012

+ Arnau Bria <listsarnau a gmail.com>:

> Però si canvio a la meva comanda original, estic veient que quan
> intento matar tots els processos fills (kill 'TERM' => -$kidpid) el
> waitpid s'espera fins que la meva comanda dona timeout ella mateixa.
> És a dir, que no estic matant el procés, sinó que només faig el waitpid
> (que ja és més correcte del que feia fins ara).

waitpid sempre esperarà que el $kidpid es mori a menys que facis que
no sigui bloquejant amb WNOHANG:
http://perldoc.perl.org/functions/waitpid.html

Si vols matar el process group el que ha de ser negatiu és el signal
no el PID (e.g. kill -15 => $kidpid):
http://perldoc.perl.org/functions/kill.html

Així doncs, té pinta que no estàs enviant el kill allà on tu
pretenies. De fet, pots comprovar la sortida del kill per veure si
s'ha lliurat el signal correctament.

Salut!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>