[bcn-pm] VIdeo interesante de una maquina RUBI

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dij mar 22 01:29:16 PDT 2012

El Wednesday 21 March 2012 17:52:21 Alex Muntada va escriure:
> Realment és un vídeo molt interessant, tant pel que mostra com pel que
> diu el conferenciant.
>
> El que no acabo d'entendre és això de la màquina RUBI.... Potser és
> que m'he adormit en algun moment del vídeo ;-)

No he pogut veure el vídeo sencer. A la part que vaig prestar atenció crec que va dir que l'aplicació era feta amb rubi la usava com si fos un smaltak amb esteroides ....