[bcn-pm] Pregunta sobre clases...

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic gen 18 08:27:24 PST 2012

+ Jordi "Txor" Casas Ríos <txorlings a gmail.com>:

> Estic intentant implementar un MVC amb perl, a lo senzill

Lo senzill no seria usar alguna implementació ja feta?

Tal com apunta en Diego, Catalyst, Mojolicious, Dancer,
etc. ja ho implementen i tenen molta documentació i un
porró de plugins. A menys que es tracti d'un exercici,
no veig el motiu per inventar la roda de nou :p

D'altra banda, si és un exercici, t'haurem de demanar que
ens ensenyis el que tens fins ara, al més pur estil dels
perlmonks ;)

> m'interessa saber com s'implementaria una interfície de java
> en Moose o perl OO o el qwe sigui.

Si no recordes el que vaig explicar dels rols al curs de Perl,
ho tens a la web (pàgina 4):

http://www.slideshare.net/alex.muntada/programaci-orientada-a-objectes-en-perl

Algú del públic va preguntar si això dels rols eren com les
interfícies de Java i la cosa és que són això i més coses.

> com puc cridar un mètode de la superclasse?

Els rols i l'herència són coses diferents. A la presentació
d'abans hi ha un exemple d'herència i de com sobreescriure
un mètode i cridar el de la superclasse.

En qualsevol cas, crec que les preguntes que fas són massa
generals i ens dones pocs detalls. Se'm fa realment difícil de
respondre perquè ni tan sols acabo d'entendre el que vols fer.
Pensa que tu tens tot el context però nosaltres no.

Per què no simplifiques el teu problema i ens mostres un
exemple senzill del que vols aconseguir i del que has fet?

Alex Muntada <alexm a alexm.org>