[bcn-pm] ncurses

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
div gen 13 07:11:41 PST 2012

Moltes gràcies per les respostes!

Miraré el Newt i tal però el que vull fer quedarà clavat a una openSUSE
11.4 i la compatibilitat no és una de les coses més importants en aquest
treball...

També miraré el Curses-Toolkit!

De totes formes si algun dia faig algo amb cara i ulls sobre aixó, tindré
molt en compte el que em dieu!

Ei per cert!
La Regi i jo (vam venir al curs) anirem al FOSDEM, si hi aneu digueu algo
que ens veiem per allà!

Ah! I per cert! Va ser la Regi la que va posar "Otros" a l'enquesta sobre
el sexe... Li va fer gràcia! xD

Salut, cuideu-vos!

Txor.