[bcn-pm] perl + ganglia

Arnauito Tocame el Pito listsarnau a gmail.com
dim feb 21 05:56:53 PST 2012

El 19 de febrero de 2012 13:14, Alex Muntada <alexm a alexm.org> escribió:

> + Arnau Bria <listsarnau a gmail.com>:

Hola Àlex!

> http://search.cpan.org/~athomason/Ganglia-Gmetric-PP-1.04/lib/Ganglia/Gmetric/PP.pm
>
> Pel que he pogut veure aquest mòdul només analitza les dades
> de gmetric però no les pinta pas. Per a pintar-les pots utilitzar

jo he entés que imitava un gmetric, envia les dades al servidor, I és
ganglia qui crea els rrds i els pinta després (vamos, com si fes un gmetric
normal i corrent). (es que no l'he provat, ara miraré de fer un test).

> algun altre dels milers de mòduls que hi ha al CPAN (per exemple,
> en chromatic parlava fa poc de Chart::Clicker).

Aquest té molt bona pinta! no té res a veure amb ganglia però potser puc
pintar els meus gràfics en una web custom.
Moltes gràcies!!!

> però no estic segur de si és la millor opció (el veig antic, però ni
>
> Que sigui una mica antic (2010) tampoc és significatiu si fa bé
> la feina que tu vols, no? A més és un mòdul fet a can Six Apart,
> que són prou bons.

Ostres, no reconec el pedegree , però si disu que és bo, et crec!! lo de
2010 ho deia perquè no fes referèncai  aun ganglia antic (2.0.X).

> Salut!

Moltes gràcies!
Arnau
Un document HTML ha estat eliminat...