[bcn-pm] perl + ganglia

Alex Muntada alexm a alexm.org
diu feb 19 04:14:43 PST 2012

+ Arnau Bria <listsarnau a gmail.com>:

> vull fer uns plots a ganglia (3.1.X) via gmetric i estava buscant
> algun mòdul que m'anés bé. He vist
>
> http://search.cpan.org/~athomason/Ganglia-Gmetric-PP-1.04/lib/Ganglia/Gmetric/PP.pm

Pel que he pogut veure aquest mòdul només analitza les dades
de gmetric però no les pinta pas. Per a pintar-les pots utilitzar
algun altre dels milers de mòduls que hi ha al CPAN (per exemple,
en chromatic parlava fa poc de Chart::Clicker).

> però no estic segur de si és la millor opció (el veig antic, però ni
> idea). Que em recomaneu?

Que sigui una mica antic (2010) tampoc és significatiu si fa bé
la feina que tu vols, no? A més és un mòdul fet a can Six Apart,
que són prou bons.

Alex Muntada <alexm a alexm.org>