[bcn-pm] Getopt::Long i funcions per una mateixa opció

Arnau Bria listsarnau a gmail.com
dim feb 7 01:51:44 PST 2012

On Tue, 7 Feb 2012 00:38:49 +0100
Alex Muntada wrote:

Àlex, primer que tot, moltíssimes gràcies pel temps i l'ajuda que
m'estàs donant. Tenia una mica de por de preguntar 'aquestes coses' en
aquesta llista...

> Quan les clausures són tant llargues és millor posar una
> referència a les funcions o moure la clausura fora una
> mica més amunt. Per exemple:
>
> https://gist.github.com/1755855

gràcies.

> A partir del codi del primer exemple que et vaig enviar
> podries aconseguir que funcioni amb com ara:
>
> $ kickgen --list partitions --list vlans
>
> Només et cal tenir en compte que has de descriure
> l'opció com "list=s@" i associar-hi una clausura com la
> que usàvem amb $opt{ $_[0] }{ $_[1] }. Com ho veus?

ho intentaré, però ahir vaig acabar fins als nassos de provar coses! A
veure si acabo les 4 coses que volia acabar i m'hi torno a posar.

Només per l'orgull, i l'ajuda que mas donat, ho acabaré posant amb el
--list!

> Salut!
salut!
Arnau