[bcn-pm] Getopt::Long i funcions per una mateixa opció

Arnau Bria listsarnau a gmail.com
div feb 3 07:54:35 PST 2012

Hola a tots,

sóc nou a la llista i lo primer que volia era dir-vos hola a tots (bé,
nou, nou no. Ja vaig estar subscrit en el passat, però fa força temps).

Estic canviant la manera en que passava les opcions a un projecte que
tinc. Abans feia servir Getopt::Std i ara el Long.

M'interessa força el tema de cridar a una funció quan se li passa una
opció. En particular, al passar una opció com list, que pugui agafar
diferents valors i cridar a una funció o una latra en funció s'aquests.
és això possible?

**Quan és una opció una funció l'exemple és molt clar:
'quiet' => sub { $verbose = 0 });

però si vull diferents opcions?
tipus :
 --list discs =>  $list_discs