[bcn-pm] [OT] sobre el bar. [ERA :Re: Me olvidao!]

Arnau Bria listsarnau a gmail.com
dll des 3 07:34:24 PST 2012

On Mon, 3 Dec 2012 16:16:23 +0100
Alex Muntada wrote:

Hola Àlex,

> Arnau, per què no et passes demà pel Campus Nord de la UPC i ens
> expliques el que voleu fer al grup de sudoers de Barcelona? Demà fem
> la reunió mensual a la sala E101 de l'edifici C6 a partir de les 19h.
> A molts dels assistents els interessa puppet i d'altres fa temps que
> l'utilitzem: http://sudoers-barcelona.wikia.com/

ostres! m'encantaria! però ara mateix la meva disponibilitat és
limitada. Tinc les tardes molt liades d'aquí a final d'any.

Bàsicament és que uns companys es van posar en contacte amb la gent de
puppet i ens han proposat muntar un grup d'usuaris de puppet a bcn
(puppetlabs els hi interessa que es parli d'ells, clar!).
Dijous passat vam fer la primera reunió (presa de contacte) 4 paios
(dos de telefònica, un de wuaki i jo) i volem veure si el grup és viable
o no. Ens molaria fer la primera reunió el proper dijou 13, però el
tema del bar ens costa una mica (jo no sóc de bcn i els altres no són
molt de bars :-) )... La idea del grup és ben simple: quedar
mensualment per fer alguna presentació, xerrar de puppet, preguntar i
tal.. en un futur, si tot anés bé,

La idea és enviar un mail d'invitació més formal (ja el tenim, queda el
tema bar) a quantes més llistes millor, i veure la gent que reclutem.

> Hi ha una sala apartada al primer pis on hi poden cabre assegudes
> 20-25 persones còmodament (nosaltres mai hem estat tants). Tenen wifi
> i hi ha confiança amb els que duen el bar (els propietaris no sé qui
> són).

moltes gràcies! farem un truc a veure com responen. La idea seria
"reservar" la sala un parell d'hores (de 19h a 21h pot ser).

> Salut!
salut!
Arnau