[bcn-pm] Consulta sobre hacer una web

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
diu abr 22 14:36:13 PDT 2012

Hola nois i noies!

Al final he usat Mojolicious::Lite es molt xulo!! Gràcies!!

Us volia preguntar una cosa, estic fent la memória i he fet aquest diagrama
de components de la web aquesta, us sembla correcte la part encerclada en
vermell?

Vull utilitzar l'apache amb mod_proxy i el Mojo::Server:Daemon per
desplegar l'aplicació.

Salut i gràcies!